Interviul cu Cobra realizat de către Noi Iubim Meditația în Masă - 23 decembrie 2017

Decembrie 28, 2017       09:46:00  pm

Hoshino de la Noi Iubim Meditația în Masă (We Love Mass Meditation) a făcut un interviu cu Cobra sâmbătă, 23 decembrie. Aceasta este prima dată când WLMM are o astfel de oportunitate. Pe parcursul interviului, am reușit să trecem printr-o serie de întrebări despre meditațiile în masă, situația actuală despre eliberarea planetară și o serie de întrebări generale la sfârșit.

Aș dori să profit de această ocazie pentru a-i mulțumi lui Cobra pentru că a făcut acest interviu cu mine și sper că toată lumea se va bucura de aceasta.

Acest interviu este doar o transcriere.



--- Începutul transcrierii interviului

Meditații în masă

Hoshino: Oare extratereştrii (ET) pozitivi fac meditații în masă în timpul lor la fel ?

Cobra: Da, și ei fac meditații în masă.

H: Fac aceste lucruri în timpul lor propriu sau pentru un anumit scop?

C: Ei fac acest lucru pentru misiunile lor de mai multe ori, când au ajutat alte planete și alte civilizații, și o fac pentru a se conecta cu Sursa.

H: În prezent, fac o meditație pentru a ajuta planeta Pământ?

C: Da, desigur.

H: Sunt Mișcarea de Rezistență sau Pleiadienii conștienți de oricare dintre meditațiile de masă pe care le facem zilnic pe blogul Noi Iubim Meditația în Masă (WLMM)?

C: Da, desigur că sunt conștienți de acest lucru și susțin acest lucru pe deplin.

H: S-ar fi alăturat și ei la meditația noastră ?

C: Ei se alătură la multe dintre aceste meditații în felul lor, da.

H: Cum rămâne cu dragonii?

C: Trebuie să specificați această întrebare?

H: Ca de exemplu Dragonii Roșii sau Dragonii Albaștri? Fac ei meditații și cu noi ? Sunt conștienți de asta?

C: Vreau să spun că Dragonii Albaștri în special, au propriile lor meditații și ei sunt de asemenea constienți de meditațiile noastre, în special de meditațiile în masă mai mari care sunt anunțate pe blogul meu (The Portal) și când devin virale (Dragonii Albaștri) sunt conștienți de acest lucru și îl susțin.

H: Mișcarea de Rezistență testează disponibilitatea populației de suprafață pentru Eveniment, urmărind să vadă dacă sunt capabili de aceasta ?

C: Nu aș spune că ei testează, dar observă populația de suprafață și își îmbunătățesc modelul pentru comportamentul uman și înțelegerea comportamentului uman și, pe baza acestora, ajustează planurile lor pentru momentul Evenimentului.

H: Ați putea să ne spuneți punctul de vedere sau părerea Mișcării de Rezistență în acest moment despre populația de suprafață? Ce cred ei despre noi?

C: Ei sunt conștienți de faptul că populația de suprafață a fost suprimată imens și se așteaptă ca la momentul Evenimentului, când această suprimare va fi ridicată, multe ființe umane vor coopera într-o măsură mult mai mare cu Forțele Luminii. Va trebui să fie o mulțime de îndrumări, o mulțime de vindecări și o mulțime de sprijin, dar în esență, omenirea în ansamblu va putea trece prin această tranziție destul de pașnic atunci când va veni timpul.

H: Dacă vrem să cerem Mișcării de Rezistență să ne dea un scor, să spunem de la 0 la 100, care este scorul nostru în momentul de față din punctul de vedere al pregătirii pentru Eveniment?

C: Ei estimează că partea trezită a populației este destul de pregătită pentru Evenimentul în sine. Problema principală este că între diferitele fracțiuni ale Lucrătorilor în Lumină și ale Războinicilor Luminii există o mulțime de conflicte și nu o cooperare suficientă. Au existat unele îmbunătățiri față de anul trecut, dar există încă mult spațiu pentru îmbunătățire.

H: Ce putem face pentru a îmbunătăți scorul?

C: Vreți să spuneți că omenirea ca un întreg sau doar partea trezită a umanității?

H: Ambele vă rog.

C: Partea trezită a umanității ar trebui să învețe să coopereze mai mult și să lupte mai puțin. Restul omenirii ar avea nevoie doar de a începe să caute răspunsuri și de a nu fi mulțumit de ceea ce le servește mass-media.

H: Cum putem organiza meditații în masă și alte structuri de sprijin pentru a ajuta umanitatea?

C: Aș spune că meditațiile în masă sunt destul de bine organizate. Lucrul necesar este atunci când există o meditație importantă și avem nevoie de alte grupuri pentru a ni se alătura. Acesta este un efort de grup. Acesta este principalul lucru de făcut.

H: Aveți informații despre numărul de persoane care participă la meditațiile noastre zilnice de masă?

C: Am informații de la Mișcarea de Rezistență despre acest lucru și, practic, numărul meditațiilor zilnice variază de la câteva sute până la câteva mii pentru fiecare meditație și meditații diferite.

H: Deci, Mișcarea de Rezistență urmărește numărul lor în mod regulat?

C: Da, ei monitorizează tot timpul acest lucru.

H: Există vreo modalitate prin care să pot urmări singur acest lucru?

C: Nu este atât de ușor să faceți acest lucru, din perspectiva populației de suprafață. Ce puteți face este să monitorizați traficul pe blogul dvs., dar este doar un indicator foarte dur al numărului de oameni care meditează.

H: Sunt de acord. Tind să fac un pic niște calcule matematice pentru a descoperi numărul de oameni care meditează la fiecare meditație, folosind vizualizarea de pagină ca proxy. Deci, cred că cifrele dvs. sunt în concordanță cu ceea ce pot eu vedea.

H: Cât de mare a fost efectul meditațillor noastre sincronizate globale la Solstițiul de Iarnă și cât de mult meditațiile în masă promovate pe WLMM accelerează procesul?

C: Meditația Solstițiului de Iarnă nu a atins masa critică, dar a fost încă o descoperire importantă deoarece susține anumite operațiuni ale Forțelor Luminii care au avut loc în acea zi și noi suntem încă în luna decembrie și în perioada de deschidere a Portalului Multidimensional şi eu aş încuraja oamenii să continue cu meditația [Solstițiului de Iarnă] cel puțin până când portalul se închide, din cauza anumitor lucruri care se întâmplă pentru eliberarea planetei în acest moment.

H: Ați putea să dezvăluiți informații despre cât de aproape am fost de masa critică pentru Meditația Solstițiului de Iarnă?

C: Aș spune că au fost între 10.000 și 15.000 de oameni care au meditat. Dar este totuși o meditație foarte reușită și a susținut una dintre operațiunile critice ale Forțelor Luminii, așa că a fost bună.

H: Ce a fost eliminat pe planul plasmatic prin meditația Solstițiului de Iarnă?

C: Aceasta este încă informație clasificată în acest moment. Cel mai probabil voi fi capabil să eliberez această informație într-o săptămână sau două.

H: Ar fi o idee bună să creăm o meditație în masă pentru a activa codurile de ascensiune pentru cei 144.000 și ceilalți Lucrători ai Luminii, Războinicii Luminii care se află pe această cale chiar acum?

C: Nu încă aceasta, deoarece pentru aceasta condiția de plasmă trebuie să fie mai bună pentru ca această activare să aibă efectul complet.

H: Sunteți familiarizat cu codul și decretul 0010110?

C: Într-o anumită măsură.

H: Ați putea să ne spuneți o modalitate bună pentru a utiliza acest cod și decretul?

C: Puteți să-l utilizați dacă vă simțiți atât de ghidat. Nu voi mai face nici un comentariu în această privință.

H: În timpul meditațiilor noastre, avem de obicei o etapă pentru a "vizualiza un stâlp de Lumină care emană din Soarele Galactic Central, apoi trece prin toate ființele de Lumină din interiorul Sistemului nostru Solar, prin Soare și Lună și apoi prin Chakra Stelară a Sufletului vostru și prin corpul vostru până la centrul Pământului ". Este aceasta folosită pentru a face legătura cu sinele nostru superior și cu Agartha din subteran?

C: Aceasta este în principiu, nu doar să vă conectați cu sinele vostru superior, ci și să vă conectați deasemenea cu Soarele Galactic Central și, de asemenea, să aveți această legătură verticală cu diferite elemente de pe Pământ, incluzând Agartha și incluzând toate ființele conștiente de Lumină din întreaga galaxie. Aș spune o conexiune completă cu sinele nostru superior și cu toate ființele în conștiința completă a Luminii.

H: Dacă este posibil, puteți dezvălui dacă Forțele Luminii au folosit ocazia Solstițiului de Iarnă pentru a elimina entitățile plasmoide și entitatea Yaldabaoth?

C: Da, au profitat de această ocazie pentru a face progrese în înlăturarea tuturor acestor entități, dar, bineînțeles, procesul nu este încă finalizat.

H: Ce am putea realiza ca Lucrători în Lumină făcând Meditația Solstițiului de Iarnă în fiecare zi în timpul deschiderii Portalului Multidimensional?

C: Aceasta este încă astăzi o informație sensibilă, deoarece suntem încă în mijlocul deschiderii Portalului Multidimensional, deoarece operațiunea este în curs de desfășurare, deci nu este încă finalizată. Dacă totul merge bine, voi fi capabil să difuzez mai multe informații într-o săptămână sau două, dar nu pot promite.

H: Cum detectează Forțele Luminii paraziții plasmatici sau eterici?

C: Ei au o tehnologie avansată care poate vedea plasma în același mod în care putem noi vedea cu camera noastră mobilă planul fizic. De fapt, este un tip de tehnologie care poate vedea totul pe planul plasmatic.

H: Cum Îndepărtează Forțele Luminii aceste entități?

C: Ei fac asta, dar nu aș spune cum, din moment ce aceasta este din nou o informație sensibilă.

H: Noi facem o Flacără Violetă și o Flacără Albă a lui ANpentru aceste entități în fiecare zi într-una din meditațiile noastre zilnice, ajutăm astfel Forțele Luminii în acest aspect?

C: Da, desigur. Ajută foarte mult. Acest tip de practică este foarte recomandată și încurajată de Forțele Luminii.

H: Am o întrebare despre Comanda PB Stardust. În prezent, încurajăm oamenii să folosească protocolul Comanda PB Stardust (Command PB Stardust) după Meditația Portalului Multidimensional. Există vreo modalitate prin care să o putem folosi mai eficient? Cum ar fi să-l spunem cu voce tare dacă e posibil?

C: Pot să spun că oamenii pot pronunța aceste cuvinte cu voce tare pentru a o face mai eficientă. Și celălalt factor este că, cu cât o facem mai virală și cu cât mai mulți oameni fac acest lucru, eficiența acestei practici o va face și mai bună, deoarece Peiadienii învață din feedback-ul oamenilor [folosind acest protocol] și îl fac mai eficient. Deci, aș încuraja oamenii să o facă virală cât mai mult posibil. În prezent nu există suficiente răspunsuri. Pleiadienii se așteptau la ceva mai interes pentru acest lucru, deoarece acest protocol poate ajuta mulți oameni. Deci, dacă răspândiţi mai mult acest lucru, aceasta va încuraja și Pleiadienii, deoarece ei dezvoltă și alte protocoale pentru alte situații, dar nu sunt încă în punctul în care ar putea fi eliberate. Și, de asemenea, au spus dacă acest protocol [Command PB Stardust] este destul de larg răspândit, atunci vor elibera și alte protocoale pentru alte situații.

H: Deci, atunci când o persoană spune "Command PB Stardust" cu voce tare de trei ori. Vor putea Pleiadienii să continue să monitorizeze corpul acelei persoane?

C: Pleiadienii  vor continua să fie implicați în persoana care le invocă. Deci, dacă persoana lucrează mai mult cu Pleiadienii, Pleiadienii vor interacționa mai mult cu acea persoană.

H: Există alte protocoale dezvoltate de alte ET-uri pozitive?

C: Ceea ce au spus ei este exact ceea ce tocmai am menționat. Acest protocol trebuie să fie cunoscut și răspândit mai mult. Oamenii nu trebuie să creadă în Pleiadieni, nu e nevoie să creadă în nimic, ci doar trebuie să testeze protocolul și să vadă cum funcționează. Pentru mulți oameni este posibil să nu funcționeze, dar pentru mulți alții protocolul este destul de eficient și acesta este ceea ce Pleiadienii doresc. Ei vor să reducă durerea și suferința de pe această planetă.

H: Există vreo modalitate pe care o putem folosi pentru a ne îmbunătăți tehnica de meditație?

C: În acest moment, îndrumarea este ca toată lumea să folosească propria tehnică de meditație. Și nu eliberăm în acest moment alte tehnici de meditație, deoarece nu este momentul potrivit. Din nou, deoarece condițiile de plasmă nu sunt încă adecvate și unele dintre tehnicile de meditație sunt foarte puternice, și situația nu este pregătită pentru asta.

H: Deci, în viitor, dacă suntem mai treziți sau mai mulți oameni participă la meditațiile în masă, atunci cred că ați putea să lansați aceste informații pe blogul dvs.?

C: Da, este posibil.

H: Dacă oamenii nu se pot alătura meditațiilor noastre din cauza restricțiilor de fus orar, ar fi bine ca ei să facă aceeași meditație la un alt moment dat, să zicem 3 AM GMT în loc de 3 PM GMT pentru Meditația de Alertă?

C: Încurajez pentru toată lumea să o facă în același timp cu toți ceilalți, deoarece ar crea un câmp de coerență mult mai puternic. Dar dacă nu o pot face cu adevărat, ar ajuta, de asemenea, dacă o pot face la un alt moment dat.

H: Se pare că mulți oameni primesc mesaje de la Forțele Luminii în timpul meditațiilor, nu numai a meditațiilor în masă pe care le facem, ci și a meditației din timpul lor liber. Este pentru ca, capacitatea noastră telepatică să fie îmbunătățită în timpul meditației?

C: Practic, în timpul meditației canalul este deschis. Forțele Luminii pot oferi atît de multă îndrumare cît e posibil, în acel moment.

H: Există altceva ce putem face în timp ce ne adunăm și avertizăm oamenii pentru diferitele meditații? Să anunțăm prin blogul nostru sau prin orice alte mijloace media pe care le-ați putea recomanda?

C: În acest moment, acest lucru va crește doar organic. Când oamenii se trezesc suficient, se vor uni simultan.


Situația actuală

H: Din cauza faptului că Evenimentul a fost întârziat cu câțiva ani de la data așteptată inițial, aceasta înseamnă că fereastra de timp dintre Eveniment și capacitatea acelora dintre noi care sunt gata pentru Ascensionare, de asemenea a fost scurtată. Mai ales că suntem aproape de anul 2025, care este sfârșitul ferestrei de Timp a Evenimentului ? (1975-2025)

C: De fapt, 2025 ca un plan curent, este sfârșitul ferestrei de Timp a Evenimentului. Procesul de ascensionare poate dura mult mai mult decât atât.

H: Ar continua procesul de ascensionare pe planeta Pământ sau în altă parte?

C: Nu este cel mai înalt scop de a lansa încă aceste informații.

H: În ziua solstițiului de iarnă, ați postat pe blogul dvs. că RR9 este terminat. Vă rog să ne spuneți despre ce este vorba?

C: Este vorba despre anumite operațiuni ale Forțelor Luminii și acest mesaj a fost destinat Mișcării de Rezistență și nu pentru populația de suprafață.

H: Se pare că în zilele noastre, primim mai multe dezvăluiri atât din mass-media curentă, cât și din mass-media alternativă, ce ne putem aștepta de acum înainte până la  sfârșitul lunii februarie?

C: Ne putem aștepta ca această temă de dezvăluire să continue. Sursele Dragonului se așteptau la un impuls uriaș spre dezvăluire, dar Mișcarea de Rezistență nu este încă 100% sigură dacă se va întâmpla sau nu între momentul de acum și sfârșitul lunii februarie. Ceea ce se știe este că o anumită operațiune a Forțelor Luminii va fi finalizată până la sfârșitul lunii februarie. În acest interval de timp aș spune că există un sfârșit al anumitor cicluri și anumite lucruri vor fi finalizate și anumite lucruri noi vor începe. Voi putea să spun mai multe despre acest lucru pe măsură ce ne apropiem de acea vreme.

H: Ne putem aștepta la mai multe dezvăluiri din partea președintelui Trump sau a președintelui Putin?

C: Nu mă aștept la mai multe dezvăluiri de la politicieni de nivel înalt, dar m-aș aștepta să existe mai multe surse independente care vor veni cu noi informații.

H: Ați putea să ne spuneți proporția de bombe cu plasmă care trebuie să fie eliminate?

C: Aș spune că multe au fost eliminate deja și că există mai multe care trebuie eliminate, astfel încât problema nu a fost rezolvată încă, dar va trebui rezolvată înainte ca Evenimentul să se poată întâmpla. Evenimentul nu se poate întâmpla fără ca aceste bombe cu plasmă de tip toplet să fie îndepărtate

H: Câți Arhoni rămân acolo în planul plasmatic și planul eteric al planetei, dacă se poate răspunde la aceasta?

C: Nu foarte mulți, doar câțiva puternici, dar majoritatea lor a fost eliminată.

H: Care este starea din Antarctica? Toate bazele Draco și Chimera de acolo au fost eliminate acum?

C: Nu toate, dar aș spune cel puțin 85% dintre ele.

H: Care este situația cu staza (ființele uriașe)? Au existat și alții în Antarctica? Au fost treziti?

C: Nu încă. Majoritatea sunt încă în starea de stază. Unii dintre ei sunt treziți, dar unii dintre ei nu sunt. Aș spune că unii dintre ei se află în nordul Canadei și în Siberia și trezirea lor nu a fost declanșată complet.

H: Ce se întâmplă cu lupta continuă împotriva AI? Au avut vreun succes cu diminuarea controlului asupra omenirii?

C: Bine, de fapt, aceasta este aceeași bătălie împotriva Voalului și a tuturor tehnologiilor scalare. Ea progresează dar este departe de a fi terminată în acest moment.

H: Există ceva ce noi, ca populație de la suprafață, să putem face mai mult pentru a slăbi controlul AI asupra umanității?

C: Aș spune să vă conectați cu sufletul vostru cât mai mult posibil, cu sinele vostru superior. Cheia aici este să fii în contact cu emoțiile tale, deoarece programul AI tinde să suprime emoțiile. De asemenea, aș spune că toate tehnologiile precum telefoanele inteligente sunt produse pentru a controla și a suprima emoțiile omenirii.

H: Deci, ați recomanda să nu folosim telefonul inteligent la fel de mult ca și în prezent?

C: Folosiți-l într-un mod echilibrat, dar nu abuzați de ele.

H: Ce se întâmplă în afara lumii? Au fost eliberate toate coloniile de sclavi?

C: Sistemul Solar a fost eliberat. Ceea ce se întâmplă acum este lupta dintre Forțele Luminii și anumite fracțiuni diferite ale programelor spațiale secrete negative din spațiul sublunar.

H: Au fost închise programele de reproducere în afara lumii?

C: Da.

H: Cum pot oamenii care au fost folosiți în aceste programe să aibă acces la vindecare?

C: Acele ființe au fost teleportate către planetele din alte sisteme solare. Mulți dintre ei au fost duși în anumite locuri din sistemul de stele Pleiadian. Există o planetă uriașă dedicată vindecării și sunt apoi supuși unui proces de vindecare foarte intens și foarte eficient.

H: Care este situația actuală din spațiul sublunar?

C: Practic, există un război total și pe scară largă între Forțele Lumini și forțele întunecate din spațiul sublunar, atât pe planurile fizice cât și pe planurile non-fizice. Aș spune că bătălia principală se întâmplă chiar acum.

H: Cred că ați răspuns deja, dar puteți confirma din nou că restul Sistemului Solar este acum considerat a fi total lipsit de controlul întunericului?

C: Sistemul Solar, cu excepția spațiului sublunar, este considerat total eliberat.

H: Există vreun control al întunericului asupra oricărei alte zone din spațiul cosmic?

 C: Nu. Aș putea spune că singurul control pe care îl au este prin sondele interplanetare pe care NASA le-a trimis în Sistemul Solar și oriunde au acces și un anumit număr de sonde prin programul militar spațial inferior, și atît despre aceasta.

H: Sunt MegaAnon și QAnon considerate în prezent surse de informații sigure?

C: Aș spune doar 60% - 70%

H: Ambii?

C: Da.

H: Aţi auzit de agentul FBI Cosmic? [http://cosmicagent.blogspot.co.uk/] Sunteți conștient și de asta?

C: Da, dar nu voi comenta acest lucru pentru că toată lumea trebuie să-și urmeze propria îndrumare interioară cu privire la toate acele surse de informații.

H: Este posibil ca în situația actuală, arestarea pedofililor din SUA și Ordinul lui Trump pentru confiscarea bunurilor pedofililor, să fie considerată o condiție necesară pentru arestarea în masă ?

C: Da, aceasta este o parte a procesului. Sunt de acord.

H: Puterile controloare trebuie să fie întrerupte de la furnizarea lor cu bani, înainte de a fi arestați, corect?

C: Nu trebuie să fie întrerupte complet de la aprovizionarea cu bani, dar ajută Forțele Luminii dacă au doar bani puțini, bineînțeles.

H: După cum ați menționat anterior, resetarea financiară se va întâmpla în momentul Evenimentului, astfel încât furnizarea lor de bani va fi tăiată oricum.

C: Da, exact.

H: De ce nu auzim despre aceste lucruri în mass-media?

C: Mass-media, în special cele din Statele Unite și Europa, se află sub controlul Cabalei aproape complet. Deci, puteți vedea unele dintre acestea în mass-media din alte țări, dar ultimul loc unde putem vedea oricare dintre acestea, este în mass-media din SUA.

H: Mass-media va fi ultimul care va fi eliberat de controlul Cabalei?

C: Eliberarea mijloacelor de informare în masă va veni în același timp cu eliberarea planetei și cu eliberarea sistemului financiar. Totul face parte din același efort.

H: Care va fi efectul "încetării neutralității internetului" în SUA asupra procesului de dezvăluire în curs?

C: Aceasta este una din încercările Cabalei de a întrerupe procesul de dezvăluire, dar procesul de dezvăluire va continua oricum..Pleiadienii au comunicat că, dacă într-un anumit moment există o încercare de a închide Internetul, ei pot începe să intervină mai mult fizic. Există întotdeauna această opțiune în plan.

H: Recent, o urmă de gaz ionizat în atmosfera superioară a fost raportată de o stație de urmărire ca o posibilă navă spațială care pătrunde în atmosfera Pământului. Sunt nave spațiale care vin acum pe suprafața planetei?

C: Bine, mai întâi, gazul ionizat nu a fost o navă spațială, dar da, nave spațiale vin pe suprafața planetei și există o mulțime de activități în Orbita Joasă a Pământului, de la diferite facțiuni. Deci, nu pot să intru în detalii aici, dar aș spune că există o mulțime de activități care se desfășoară în apropierea orbitei Pământului și mai multe dintre acestea vor fi observate într-un mod sau altul.

H: Sunt incendiile din California o încercare a Cabalei de a distruge dovezi?

C: Nu, de data asta folosesc mult mai deschis arme plasmatice şi de energie direcționată.

H: Este populația țintită cu arme energetice pentru a le arde casele?

C: Da, asta s-a întâmplat.

H: Vreți să spuneți atât Cabala cât și populația generală?

C: Cabala direcționează acele arme.

H: Zonele viticole sunt localizate în întreaga lume pe locul unde se desfășoară ritualuri cu abuzuri ?

C: Acest lucru se întâmplă peste tot, indiferent de cultivarea vinului sau nu.

H: Și acesta este motivul pentru care aceste zone sunt acum "în foc"?

C: Nu.

H: Care este situația actuală din Siria? Pentagrama a fost eliberată. Cu toate acestea, care este planul de vindecare al acestei zone, astfel încât să poată ancora din nou energia Zeiței?

C: În principiu, cele cinci puncte ale pentagramei au fost eliberate, dar întreaga zonă siriană nu a fost eliberată și este nevoie de multă vindecare în aceste zone înainte ca energia Zeiței să poată fi ancorată din nou.

H: Cred că Rusia are intenția de a merge în Siria și de a repara unele dintre daunele de acolo. Face parte din plan?

C: Da.

H: Aici este o întrebare despre Donald Trump, deoarece sunt atât de mulți oameni care l-au ridicat la o poziție de tip Salvator, ar trebui să aleagă să muncească complet pentru Cabală sau să încerce să fie mai mult în serviciu pentru sine, cum putem cel mai bine să sprijininim și să aducem la un echilibru foarte mulți Lucrători în Lumină, care vor fi devastați cu siguranță?

C: Practic, în jurul lui este prea multă dramă. Aș spune să nu vă concentrați asupra lui, ci să vă concentrați mai mult pe eliberarea planetară.

H: Oamenii au înregistrat aseară imagini ale navelor deasupra Los Angeles-ului și zonele de sud ale SUA.Cineva a pus link-ul de mai jos și spune că pare ca o lansare X Space. Ce se întâmplă?

https://www.cbsnews.com/news/spacex-launches-10-more-iridium-next-satellites/

C: Practic, există o mulțime de activități în programul public spațial, și aș spune, de asemenea, că au existat câteva lansări secrete ale sateliților de tip militar și că oamenii le-au văzut pe acestea în California.

Întrebări generale

H: Cât timp va dura ca cineva care este pregătit spiritual, să ascensioneze după Eveniment?

C: Aş putea estima că poate fi vorba de câțiva ani sau 3 sau 4 ani depinde de persoană, dar nu atât de mult timp.

H: Cum arată ființele din Chimera? Arată aemănător cu niște ființe urâte dintr-un anumit video-film de pe internet?

C: Practic, ele arată ca ființele umane, pentru că s-au încarnat în corpuri umane și nu arată ca monştri. Arată ca ființe umane obișnuite.

H: Știți despre experimentele negative din sistemul solar Rigel, unde scânteile unei stele (stele de plasmă) au fost introduse în chakrele stelei sufletului ale ființelor împotriva voinței lor, făcându-le să fie extrem de performanţi și foarte puternici și apoi, ulterior folosiţi ca super-soldați de forțele întunecate împotriva Forțelor Luminii?

C: Practic, descrieți procesul de implantare, un aspect al procesului de implantare. Și acest lucru se întâmpla în sistemul de stele Rigel cu câteva milioane de ani în urmă.

H: Este adevărat că funcțiile motrice ale acestor ființe au fost controlate de forțele întunecate prin implanturi cibernetice speciale și dispozitive atașate?

C: Într-o anumită măsură da.

H: A fost rezolvată complet această problemă?

C: Da, sistemul de stele Rigel a fost eliberat, iar acest sistem stelar este complet lipsit de acest tip de experimente.

H: Cum pot ajuta camerele tahionice să pregătească grilele Gaiei să mențină și să ancoreze lumina înaintea Evenimentului și în timpul Evenimentului? Cum funcționează acest proces?

C: Camerele tahionice aduc energie tahionică pe suprafața planetei, deoarece suprafața planetei a fost blocată de energia tahionică. Un aspect al energiei tahionice este acela de a armoniza totul. Camerele tahionice funcționează ca armonizatori imenși ai situației planetare, deoarece ei aduc tahioni pe planetă.

H: Recent, o mulțime de Lucrători în Lumină au suferit de atacul cu arme scalare cu plasmă. Ce putem face pentru a ne proteja împotriva acestor atacuri?

C: Ceea ce este foarte bine să faceți este să mergeți în natură deoarece în natură există mai puțină energie din domeniul energiei scalare sau plasmatice și să vă conectați cu alții și să aveți o rețea de sprijin care să vă susțină reciproc în acest moment critic.

H: Ați recomanda deasemenea și îmbrățişarea copacilor?

C: Da.

H: Ați afirmat anterior că Voalul blochează toate particulele care sunt capabile să călătorească la viteze mai mari decât viteza luminii. Acest lucru explică în mod evident de ce sistemele de propulsie bazate pe Tachyon nu funcționează corect în acest gard scalar. În mod similar, oamenii de știință au fost mult timp nedumeriți de numărul mic de neutrini care trec prin dispozitivele speciale de detectare - cel puțin mult mai mici decât se așteapta teoretic. Acest fenomen se datorează și Voalului?

C: Da.

H: Sau există o altă explicație pentru motivul pentru care numărul de neutrini observat este mult mai mic decât se aștepta?

C: Nu, explicația [de mai sus] este corectă.

H: Recent, există un articol pe site-ul Pregătiți pentru Schimbare (Prepare of Change) despre Vindecarea Scalară a Energiei la Distanță. Sunteți familiarizat cu asta?

C: Nu atât de mult. Practic, există multe tehnologii folosite. Și oamenii trebuie să-și folosească propriile îndrumări pentru a găsi unul corect pentru ei.

https://prepareforchange.net/2017/12/19/remote-scalar-energy-healing/

H: Cineva care lucrează pentru blogul nostru a avut un contact foarte bun cu flacăra sa geamănă din domeniul astral (visuri lucide), dar au existat interferențe puternice ale Arhonilor, încercând să ne împiedice în continuare contactul.

Întrebarea este dacă ambele flăcări gemene se încarnează în planul fizic, există vreo șansă ca ele să se poată activa între ele în starea de vis înaintea Evenimentului sau este necesar ca aceștia să se întâlnească personal în planul fizic, pentru activarea lor completă de după Eveniment?

C: Procesul de activare poate începe înainte de Eveniment în starea de vis, dar poate fi finalizat numai de la întâlnirea fizică după Eveniment.

H :Deci, ne așteptăm să ne întâlnim cu flăcările gemene pe Pământ după Eveniment?

C: Este un proces individual, iar răspunsul la această întrebare este unic pentru fiecare individ.

H: V-am trimis în prealabil o listă cu frecvențe, din care am dori să aflăm care are cel mai benefic impact asupra unei ființe umane medii, de la suprafață și care dintre ele au efectul cel mai rău. Ați putea să alegeți câteva dintre acestea care sunt mai benefice decât celelalte?

[Mai jos este lista completă pe care am trimis-o lui Cobra înainte de interviul nostru:

1.6181 Hz (frecvența phi)

3.4 Hz

3.5 Hz

4.83 Hz

7.83 Hz

14.1 Hz

136.1 Hz

174 Hz

256 Hz

285 Hz

396 Hz

417 Hz

432 Hz

528 Hz

639 Hz

741 Hz

852 Hz

963 Hz

1056 Hz

2675 Hz

6390 Hz

8190 Hz

10,000 Hz]

C: Bine, voi alege câteva interesante. Prima este frecvența phi (1.6181 Hz). Apoi, desigur, avem frecvența de bază a Pământului (7.83 Hz) și aveți 432 Hz, care este destul de bine cunoscută. Aș spune că acestea sunt câteva dintre frecvențele-cheie care sunt utilizate în acest moment.

H: Se pare că majoritea Lucrătorilor în Lumină se potrivesc cu frecvența de 432 Hz, există vreun sens sau scop special al acestei frecvențe?

C: Este o frecvență de armonizare - din cauza faptului că sistemele de înregistrare au fost reglate în mod artificial la alte frecvențe, care sunt destul de dăunătoare. Și recent, există o mișcare din partea trezită a omenirii pentru a înregistra o mare parte a materialului la această frecvență mai naturală (432 Hz), care este mult mai naturală și mult mai armonizată cu ființa umană.

H: Sunt de acord cu dvs. în totalitate, Cobra. În blogul WLMM am stabilit recent o politică de înregistrare a tuturor ghidurilor audio la 432 Hz.
Deci, ceea ce facem acum este de a conduce și acest proces.

 Ce ziceţi de 528 Hz? Este și ea bună ?

C: Este bună, dar aș spune că 432 Hz este favorita mea personală.

H: Cu o notă mai lejeră la final, domnul Hoshino ar dori să viziteze Pleiadienii pentru o scurtă pauză după Eveniment. Puteți să ne spuneți dacă există plaje frumoase acolo?

C: Da, există locuri pe planete în sistemul Pleiadian care sunt destul de apoase și au plaje frumoase și o natură frumoasă. Aș spune că majoritatea oamenilor le-ar place foarte mult acolo.

H: Cum este vremea acolo pe aceste planete ? Sunt potrivite pentru oameni?

C: Multe dintre ele da, dar nu toate. Unele dintre ele au vreme frumoasă, cu ceruri însorite în cea mai mare parte, și unele dintre cerurile de pe unele planete sunt mai verzui. Unele planete seamănă foarte mult cu un paradis.

 H: Cum rămâne cu gravitatea? Sunt potrivite pentru ființele umane?

C: Multe planete sunt potrivite pentru ființele umane.

H: Deci, există planete [în Sstemului stelar Pleiadian] care au o compoziție asemănătoare a aerului cu cea de pe Pământ?

C: Da, există o planetă cu oxigen și atmosferă, cu temperatura potrivită și condiții adecvate. Deci ființele umane ar putea supraviețui acolo.

H: Ați putea să ne dați o idee despre cât de mare este un replicator pentru uzul personal casnic? Ar fi la fel de mare ca un cuptor standard sau o mașină de spălat, sau poate mai mare, ca un frigider?

C: Practic, în majoritatea cazurilor veți avea replicatoare de mărimea unui frigider și unul mai mic care aș spune ca un televizor vechi, dar puțin mai mic. Cu o dimensiune a unui cuptor cu microunde.

H: Ar putea fi [replicatoarele de dimensiuni cât cuptorul cu microunde] doar pentru a produce alimente?

C: Orice aveți nevoie. În principal, pentru a produce alimente și toate celelalte lucruri de care aveți nevoie în viața de zi cu zi.

H: Este posibil ca un replicator să fie replicat ? Deci, ca și cum am putea crea un replicator mai mic folosind unul mai mare.

C: Da, desigur.

H: Aici este o întrebare de la un mare fan al Războiul Stelelor (Star Wars), ați putea să ne spuneți dacă există în mod real o sabie de lumină ?

C: Da, ea există cu adevărat. De fapt, aceasta este o tehnologie care există în realitate.

H:Ce folosesc Forțele Luminii în practică? Ar folosi-o pentru a lupta împotriva forțelor întunecate?

C: Nu este o armă, este mai mult ca un laser sau o unealtă de tăiere care este destul de practică.

H: Deci, din punct de vedere tehnic, pot fi folosite pentru a ucide pe cineva?

C: Poți să o folosești abuziv desigur, dar Forțele Luminii îl folosesc pentru a forma materiale sau pentru orice alte scopuri, care au un caracter mai degrabă convenabil sau constructiv.

Încheierea comentariilor

H: Pe măsură ce ne apropiem de sfârșitul anului 2017, aveți un mesaj pentru noi și pentru comunitatea Lucrătorilor în Lumină?

C: Aș spune că acesta este un moment cheie în istoria omenirii și este cel mai înalt scop pentru ca toată lumea să-și descopere misiunile proprii. Descoperiți misiunile voastre, îndepliniți misiunile voastre și ancorați cât mai multă Lumină, deoarece Lumina poate face o diferență în lume.

H: La ce ne putem aștepta în 2018?

C: Nimeni nu știe. Pentru că din nou suntem într-un moment critic, avem situații extreme, lumină extremă și întuneric extrem, care se întâmplă în același timp. Este, de asemenea, o perioadă de haos, astfel încât este imposibil să se prevadă ce se va întâmpla. Deci, va fi o perioadă foarte imprevizibilă, de aceea este foarte important să ancorați Lumina.

H: Aș spune că atunci când forțele întunecate încearcă să intervină în situație, ne vom recupera și vom lovi cu Forțele Luminii și vom reuși să obținem mai mult. Sunteți de acord cu asta?

C: Da.

H: Cât de probabil vom vedea Evenimentul în 2018?

C: Nu aș face o estimare sau predicții despre asta.

--- Sfârșitul transcrierii interviului ---

Victoria Luminii!

Comentarii